مدیر عامل شركت مخابرات مطرح كرد؛

افزایش درآمد و کاهش هزینه دو راهبرد اساسی شرکت مخابرات ایران

افزایش درآمد و کاهش هزینه دو راهبرد اساسی شرکت مخابرات ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به دو راهبرد اساسی افزایش در آمد و کاهش هزینه در پیشبرد اهداف شرکت اظهار داشت: این دو راهبرد باید همگام اجرا شود تا شرکت از صدمه های وارد شده نجات یابد.



به گزارش الف دانلود به نقل از شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه پایانی سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران ستاد و مناطق در سرار کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به کوشش برای تأمین اعتبار منابع برای گسترش زیرساخت اظهار داشت: بر این اساس طرح های توسعه ای مورد نظر وزارت ارتباطات و هیات مدیره شرکت محقق می گردد و خیلی از مشکلات شرکت مخابرات بر طرف خواهد شد.
مهندس سلطانی در ادامه با اعلان اینکه با تصویب طرح تجاری توسط هیات مدیره در سال جدید تحولات خوبی صورت می گیردو جهش مطلوبی در افزایش درآمد شرکت خواهد داشت، اظهار داشت: اگر افزایش درآمد بدون نگاه به کنترل و نظارت هزینه صورت گیرد بخش زیادی از درآمد شرکت به هدر می رود ازاین رو صرفه جویی، برنامه ریزی دقیق در مدیریت هزینه ها در مجموعه شرکت مخابرات ضروری می باشد.
وی خاطرنشان کرد: کاهش هزینه ها بعنوان یک شاخص اصلی در عملکرد مناطق باید مد نظر قرار گیرد و مدیران مناطق با تصمیمات ستاد هماهنگ باشد و با همکاری هم بتوانیم طرح های تحولی شرکت را اجرا نماییم. و با قدر دانی از مدیرانی که در طرح تحول نیروی انسانی همکاری کردند، از تمامی مدیران مناطق خواست تا در فازهای دیگر این طرح تحول که در سال ۱۴۰۱ ادامه می یابد همکاری کنند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بحث استعداد یابی، استعداد سنجی و برگزاری آموزش های تخصصی مدیران برای سطوح مختلف را همچون فازهای این طرح برشمرد و اظهار داشت: شرکت باید برنامه ریزی برای تقویت نیروی انسانی داشته باشد تا در آینده شرکت گرفتار مشکل نشود.
وی همینطور طرح ساختار سازمانی نیروی انسانی چابک سازی شرکت را از دیگر فازهای طرح تحول دانست و اظهار داشت: همکاری هیات مدیره دراین زمینه برای مجموعه اجرایی بسیار مهم می باشد.
سلطانی با اشاره به طرح تحولات تجاری خوب و منسجمی که با مجموعه تجاری مناطق در سال ۱۴۰۰ پیاده سازی شد، اظهار داشت: در حوزه تجاری برنامه های دقیق صورت گرفته که انشاالله با همکاری مناطق در سال ۱۴۰۱ اجرا می شود تا شرکت به درآمد زایی بهتر برسد.
وی با اشاره به این که شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدماتی فنی و تخصصی است و ۸۰ درصد از هزینه های شرکت نیروی انسانی است اظهار داشت: بر این اساس، طرح تحولی برای چابک سازی در دستور کار شرکت قرار دارد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از حمایت های هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ تشکر کرد وگفت: باتوجه به عدم شفافیت در صورت های مالی در سال قبل و بدهی های سنگین به جا مانده، روند جریان کاری در سال ۱۴۰۰ رو به رشد بوده و توسعه این شرکت علی رغم مشکلات در حد توان صورت گرفته است.
وی بااشاره به اینکه شرکت مخابرات در ۱۲ سال قبل شاهد فشار ها و تحریم های مختلف بوده است اظهار داشت: سیاستگذاری های نادرست تعیین شده در زمینه عادلانه کردن تعرفه ها و... برای این شرکت زیرساختی بزرگ فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور، باعث شد تا تحولات ارتباطات در کشور سیر نزولی پیدا کند و شرکتهای همکار در این بازار هم نتوانند نقش خویش را به خوبی ایفا کنند. امیدوارم با اجرای سیاستگذاری های دقیق، عالمانه و به دور از مسائل حاشیه ای برای شرکت مخابرات ایران بخصوص در زمینه ابلاغ افزایش تعرفه ها، حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در کشور توسعه یابد.
سلطانی با قدرانی از تلاش تمامی مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران برای پایدار ماندن شبکه بزرگ ارتباطات در سرار کشور اظهار داشت: امیدوارم با حمایت های بیرونی، تحولات درونی شرکت و اجرای سیاست های عادلانه روند پویایی برای این شرکت حفظ شود و سال سرشار از سلامتی و آرامش برای تک تک کارکنان این شرکت برقرار شود.

1400/12/27
12:11:13
0.0 / 5
473
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , سازمان , شركت
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
الف دانلود