عرضه كیسه های پارچه ای در میادین میوه و تره بار پایتخت

عرضه كیسه های پارچه ای در میادین میوه و تره بار پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاكید بر اهمیت و جایگاه محیط زیست و ضرورت حفاظت و صیانت از آن برای نسل حاضر و نسل های آینده، از رویكرد محیط زیستی این سازمان در میادین میوه و تره بار اطلاع داد و اظهار داشت: برای تحقق برنامه های خود نیازمند همراهی و همكاری شهروندان هستیم.


به گزارش الف دانلود به نقل از ایسنا، سید سعید راد در اینباره اظهار داشت: باور داریم که بدون حضور و مشارکت مردم هیچ برنامه ای موفق نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه میادین میوه و تره بار از مصادیق تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» محسوب می شوند، اضافه کرد: شهروندان مسئول همچنان که حق مطالبه گری از مدیران شهری دارند، لازم است در جهت پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه هایی که در پاسخ به مطالبات آنها و برای بهبود استانداردهای زندگی در شهر اجرا می شود هم به صورت جدی ورود کرده و همکاری و همراهی کنند.
راد با اشاره به برگزاری «هفته بدون پلاستیک» بعنوان یک حرکت نمادین برای افزایش آگاهی شهروندان از نقش و تاثیری که می توانند در حفظ محیط زیست داشته باشند، اظهار نمود: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی خویش، علاوه بر عرضه و توزیع کیسه های پارچه ای با نرخ حداقل 10 درصد پایین تر از سطح شهر به شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار، نسبت به آموزش موضوعات محیط زیستی همچون آشنایی با آثار و فواید عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی از راه استقرار کارشناسان ادارات محیط زیست و آموزش های شهروندی شهرداری های مناطق در این مراکز هم اقدام نموده است.
وی با اعلان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در شرایط پاندمی ویروس کرونا، مجموعه اقداماتی را برای رعایت بهداشت در میادین و بازارهای میوه و تره بار و حفظ سلامت شهروندان به صورت روزانه و مستمر انجام می دهد، خاطرنشان کرد: گسترش ویروس کرونا با وجود همه تلخی ها و مصائبی که برای مردم ایران و جهان داشته است، لزوم رعایت دقیق تر مسائل بهداشتی و توجه بیشتر به حفظ محیط زیست را به همه ما یادآوری کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ارتقای استانداردهای بهداشتی و محیط زیستی یکی از اولویت های این سازمان است، اشاره کرد: علاوه بر نظارت مستمر بر عرضه بهداشتی محصولات در میادین میوه و تره بار، کوشیده ایم تا در ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار و بازسازی، بهسازی و نوسازی بازارهای قدیمی هم مؤلفه های محیط زیستی را رعایت نماییم.
بر مبنای روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، این سازمان به مناسبت «هفته بدون پلاستیک» در 22 میدان و بازار میوه و تره بار به مدت یک هفته، مجموعه اقداماتی را برای فرهنگ سازی و کاهش استفاده از کیسه های نایلونی با مشارکت ادارات محیط زیست و آموزش های شهروندی و هم شهرداری های مناطق به عمل آورد که مورد استقبال و توجه شهروندان رجوع کننده به این مراکز قرار گرفت.



1399/04/28
13:11:21
5.0 / 5
1489
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
لینک دوستان الف دانلود
الف دانلود