در گفت وگو با الف دانلود مطرح شد

قوانین كسب وكارهای نوین مبهم است

قوانین كسب وكارهای نوین مبهم است

الف دانلود: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد می باشد در شرایط فعلی، كسب و كارهای نوین و استارت آپ ها اهمیت زیادی در توسعه و رونق اقتصادی كشور دارند و باید برای بسط فعالیت های شان، مشكلات قانونی و ابهام های موجود در این زمینه برطرف شود.


حسین سلاح ورزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: سازمان ملی كارآفرینی ایران برنامه دارد در هفته جهانی كارآفرینی كه از ۲۷ آبان ماه شروع شده و تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت، مشكلات مربوط به كارآفرینی در اقتصاد ایران را بررسی نموده و راهكارهای پیشنهادی را به مسئولان ارائه كند.
بگفته وی، با عنایت به نامگذاری امسال به سال رونق تولید و اهمیتی كه توسعه فعالیت های تولیدی در دوران تحریم دارد، حل مشكلات مربوط به كارآفرینی كلید توسعه و شكوفایی فعالان كسب و كار خواهد بود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان این كه قوانین مربوط به كسب و كارهای نوین مبهم هستند، اظهار نمود: تلاش ما این است كه در ابتدا مجموعه قوانین این بخش را مورد بازبینی قرار دهیم؛ البته این مساله از چند ماه قبل كلید خورده و در دست بررسی قرار دارد.
سلاح ورزی افزود: امروز در كشور قوانین گوناگون در حوزه كسب و كار وجود دارد كه در صورت بازنگری آنها و برطرف نمودن برخی ابهام ها می توان شرایط را برای توسعه فعالیت كارآفرینان فراهم نمود.
وی با بیان این كه ارتباط گیری میان كسب وكارهای نوین و اقتصاد سنتی ایران یكی دیگر از اولویت های اتاق بازرگانی است، اشاره كرد: در صورتیكه این ارتباط برقرار شود با استفاده از توان بخش خصوصی قدیمی و دانش سرمایه گذاران جدید می توان در اقتصاد ایران به دستاوردهای قابل توجهی رسید.
بگفته نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، در جریان جلساتی كه بخش خصوصی و مدیران دولتی دارند، تلاش می شود راهكارهای مدنظر این بخش به گوش مسئولان برسد و آنها از این نظرها بهره برده و تغییراتی را در راه بهبود شرایط كسب و كار ایجاد كنند.




منبع:

1398/08/21
14:27:04
5.0 / 5
3691
تگهای خبر: سازمان
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
الف دانلود