سازمان هواشناسی ایران اعلام كرد :

هوای تهران از كوچ آلاینده ها تا شنبه برفی

هوای تهران از كوچ آلاینده ها تا شنبه برفی

به گزارش الف دانلود كارشناس سازمان هواشناسی ایران اعلام نمود كه امروز عصر (پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه) با آغاز وزش باد در تهران، میزان آلاینده های پایتخت كاسته می شود.



فریبا گودرزی درباره وضعیت هوای طی امروز بامداد و عصر، تصریح كرد: در هوای امروز تهران مقادیری آلاینده وجود دارد اما پس از ظهر وزش باد را خواهیم داشت. به همین واسطه هوا جا به جا شده و از میزان آلاینده ها كاهش می یابد. روز شنبه هم شاهد بارش برف و باران در پایتخت خواهیم بود.

شنبه تهران برفی می شود

وی در ادامه با اشاره به شروع بارش های پراكنده برف و باران در كشور اظهار داشت: امروز پراكنده بارش باران و برف را در شمال شرق داریم و سایر مناطق كشور جوی آرام را پشت سر خواهد گذاشت.

همانطور كه از قبل هم اعلام كردیم جمعه سامانه بارشی بعدی از سمت غرب وارد كشور می شود. جمعه شب شمال غرب و غرب بارش پراكنده برف و باران را دارند.



گودرزی اضافه كرد: روز شنبه بر میزان بارش برف و باران افزوده می شود و گستره آن شمال غرب، غرب و جنوب است و استان های تهران، قزوین، البرز، قم، زنجان و سواحل دریای خزر ادامه پیدا می كند. در این مناطق شاهد كاهش دما خواهیم بود.

این كارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: یكشنبه این سامانه بارشی به سمت شرق رفته و در نیمه غربی از میزان بارش ها كاسته خواهد شد. بنابراین در شمال شرق، شرق و استان هایی مانند گلستان، مازندران و سمنان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

گودرزی افزود: دوشنبه پس از ظهر این سامانه از مرزهای شرقی كشور خارج می شود. در این روز دریای خزر مواج پیشبینی شده است.

وی در مورد دمای استان های كشور، اظهار داشت: امروز كمینه مهرآباد تهران به ۱ درجه و پیشینه آن به ۱۰ درجه خواهد رسید. در سراب دمای هوا به ۱۶ درجه زیر صفر و هشترود دمای ۱۴ درجه زیر صفر را تجربه نمود. گرم ترین نقطه ایران هم با دمای ۲۵درجه بالای صفر جزیره ابوموسی است.


1398/11/10
11:10:17
5.0 / 5
3678
تگهای خبر: تجربه , سازمان
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
الف دانلود