مبتلایان به علایم خفیف كرونا نقش مهمی در انتقال این ویروس دارند

مبتلایان به علایم خفیف كرونا نقش مهمی در انتقال این ویروس دارند

به گزارش الف دانلود كارشناسان ژاپنی اعلام نموده اند، گمان می رود كه بیماران مبتلا به علایم خفیف كرونا نقش مهمی در گسترش ویروس جدید این بیماری موسم به «كووید -۱۹» دارند.


به گزارش پایگاه اینترنتی «جپن تایمز»، از آنجایی كه بیشتر بیماران كرونایی بالای ۱۰ سال و زیر ۴۰ سال تنها به علایم خفیف این آلودگی مبتلا می شوند و این افراد مكرر با افرد دیگر در تماس هستند، آنها به صورت ناآگاهانه باعث شیوع بیشتر این بیماری می شوند.
این اظهار نظرها بعد از تجزیه و تحلیل داده های مربوط به «هوكایدو» در ژاپن اعلام گردید كه هفته گذشته در این جزیره در ارتباط با ویروس كرونا وضعیت اضطراری در مورد این ویروس اعلام شده بود.
این تجزیه و تحلیل ها نشان دادند كه ۸۰ درصد از افرادی كه با این ویروس در ژاپن در تماس هستند باعث انتقال این عفونت به افراد دیگر نشده اند؛ اما مواردی وجود داشته است كه حامل ویروس سبب ایجاد خوشه ای از بیماران در یك فضای سرپوشیده مانند سالن ورزشی یا باشگاه شده است.
آنها با اشاره به وضعیت هوكایدو گفتند: این امكان وجود دارد كه مسافران چینی كه از فستیوال برفی بازدید كرده اند سبب شیوع عفونت در مناطق شهری شده باشند و افراد جوانی كه به این ویروس آلوده شده اند سبب گسترش بیشتر این آلودگی به مناطق دیگر شده اند.
این گروه از كارشناسان اخطار دادند كه اگر در یكی دو هفته آینده تدابیری برای محدود كردن مبادلات انسانی اندیشیده نشود، امكان دارد تعداد موارد افزایش یابد.


1398/12/13
13:33:03
5.0 / 5
3131
تگهای خبر: اینترنت
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
الف دانلود