آمازون واكسن سرماخوردگی می سازد

آمازون واكسن سرماخوردگی می سازد

الف دانلود: شركت آمازون تیمی از كاركنان خودرا مامور پیدا كردن راهی برای پیش گیری از ویروس سرماخوردگی كرده است.


به گزارش پایگاه اینترنتی «ورج»، كمپانی آمازون بعد از فتح دنیای خرده فروشی آنلاین این دفعه به سراغ بیماری های ویروسی رفته و تیمی از كاركنان خودرا به پژوهش و ابداع درمانی برای سرماخوردگی مامور كرده است.
سه منبع مطلع در گفتگو با شبكه سی ان بی سی عنوان كردند كه آمازون با تشكیل این تیم كوچك كه بعنوان زیرشاخه ای از گروه چالش بزرگ این شركت فعالیت خواهد كرد، بطور خاص به دنبال ساخت واكسنی است كه بتواند از مبتلاشدن به ویروس سرماخوردگی پیشگیری كند.
ساخت واكسن برای سرماخوردگی كار سختی است برای اینكه این ویروس سویه های مختلفی دارد كه می توانند در گذر زمان جهش پیدا كرده و در مقابل واكسن و دارو مقاوم شوند. حتی در مورد آنفلوانزا نیز واكسن های سالانه تنها از فرد واكسینه شده در مقابل آن سویه هایی از ویروس آنفلوانزا محافظت می كند كه بنابر پیش بینی دانشمندان در آن سال شایع خواهند بود.
كمپانی آمازون بر حوزه پزشكی بعنوان حوزه ای برای رشد تمركز كرده است. این شركت در همین راستا استارتاپ دارویی پیل پك (PillPack) را خرید و از برنامه های خود برای فروش نرم افزاری برای قرائت سوابق پزشكی بیماران آگاهی داد. دستیار صوتی الكسای آمازون نیز این روزها امكان دسترسی به اطلاعات پزشكی را برای كاربران فراهم می آورد. ابداع واكسنی برای سرماخوردگی با كوشش های پیشین آمازون در حوزه درمان متفاوت می باشد و اگر موفقیت آمیز باشد دستاوردی سرنوشت ساز برای مردم جهان خواهد بود.




منبع:

1398/12/17
22:03:46
5.0 / 5
3065
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , پژوهش , شركت
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
الف دانلود