شرایط شركت در چهارمین دوره نانواستارت آپ اعلام گردید

شرایط شركت در چهارمین دوره نانواستارت آپ اعلام گردید

به گزارش الف دانلود نانواستارت آپ همچون برنامه های حمایتی ستاد ویژه فناوری نانو است كه هر ساله با هدف رشد علاقه مندان در راه توسعه فناوری و راه اندازی كسب وكار برگزار می شود، چهارمین دوره این برنامه از مردادماه ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.


به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، نانواستارت آپ همچون برنامه های حمایتی ستاد ویژه فناوری نانو است كه هر ساله با هدف رشد علاقه مندان در راه توسعه فناوری و راه اندازی كسب وكار برگزار می گردد. چهارمین دوره این برنامه از مردادماه ۱۳۹۹ شروع می شود، علاقه مندان به شركت در این برنامه باید در دهمین مسابقه ملی فناوری نانو شركت نمایند و در ارزیابی اولیه نانواستارت آپ جزو ۱۲۰ برگزیده اول برنامه شوند، این افراد بعد از انتخاب ایده خود و نگارش پیشنهاد پژوهشی از حمایت های مادی و معنوی برنامه بهره مند می شوند.
نانواستارت آپ با هدف رشد و پرورش تیم های توانمند و رساندن ایده های مبتنی بر فناوری نانو به پروتوتایپ (نمونه اولیه) در چارچوب برنامه ای یك ساله اجرا می شود كه در آن تیم ها به عرضه ایده های خود در چارچوب حل یك چالش فناورانه می پردازند. این برنامه تسهیلات مادی و معنوی موردنیاز یك تیم برای توسعه ایده خویش را تا حد امكان تأمین خواهد نمود و در نهایت تیم را به سایر برنامه های حمایتی، سرمایه گذار یا مشتری متصل می كند. این برنامه به دنبال پشتیبانی از تمامی تیم های فناور حائزشرایط است و رویكرد رقابتی در آن حاكم نیست، تمامی تیم های علاقه مند می توانند مسیر رشد خویش را به كمك نانواستارت آپ شناسایی كنند و كسب وكار نوپای خویش را توسعه دهند.
علاقه مندان به شركت در نانواستارت آپ، برای دریافت پكیج حمایتی برنامه در سال ۱۳۹۹ باید مراحل زیر را طی كنند:
۱- تنها افرادی مجاز به ثبت نام در چهارمین دوره نانواستارت آپ هستند كه در دهمین مسابقه ملی فناوری نانو شركت كرده باشند و در جلسه آزمون حاضر باشند.
۲- علاقه مندان باید در جلسه آزمون به سوال دو گزینه ای در خصوص تمایل افراد به حضور در نانواستارت آپ پاسخ دهند، در غیر این صورت فارغ از رتبه مسابقه ملی نانو، مجوز ورود به برنامه نانواستارت آپ را كسب نخواهند كرد.
۳- بعد از برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو، فرمی به صورت آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا نسبت به تكمیل آن در زمان مشخص اقدام نمایند. این فرم در كنار نمره فرد در مسابقه ملی فناوری نانو، امتیازش را جهت شركت در نانواستارت آپ مشخص می كند. تكمیل این فرم به منزله ثبت نام علاقه مندان در چهارمین دوره نانواستارت آپ است.
۴- بعد از ارزیابی فرم های ارسالی، امتیاز تمامی ثبت نام كنندگان منتشر می شود و از ۱۲۰ نفر اول بعنوان پذیرفته شدگان اولیه برنامه دعوت می شود تا در افتتاحیه نانواستارت آپ (مردادماه ۹۹) شركت نمایند. در جریان افتتاحیه، توضیحات تكمیلی در مورد برنامه و روال اجرایی آن به اطلاع افراد می رسد و دوره های آموزشی برای آشنایی بیشتر آنان با كارآفرینی و توسعه فناوری برگزار می گردد.
۵- فهرست چالش های صنعتی در رابطه با تم موضوعی نانواستارت آپ در اختیار پذیرفته شدگان اولیه قرار می گیرد. در كنار این فهرست، علاقه مندان می توانند چالش ها یا نیازهای صنعتی مدنظر خویش را هم به نانواستارت آپ اعلام كنند. (شهریور-مهر ۹۹) بعد از آن افراد برای ورود به برنامه و دریافت حمایت های كامل نانواستارت آپ باید ایده خویش را ارسال نمایند.
تم موضوعی چهارمین دوره نانواستارت آپ «حوزه آب رسانی و تأمین آب، فاضلاب، مدیریت پسماند، بازیافت مواد، پاكسازی محیط زیست (آب، خاك، هوا و صدا) و سایر فعالیتهای مرتبط» است. این حوزه اقتصادی مطابق با تقسیم بندی فعالیتهای اقتصادی( ISIC-Rev ۴ ) انتخاب شده است.


1398/12/18
14:09:17
5.0 / 5
2925
تگهای خبر: آنلاین , پژوهش , پشتیبان , شركت
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
الف دانلود