۴۴۴۴ دقیقه مکالمه رایگان درون شهری با پرداخت ۲۰ هزار تومان

۴۴۴۴ دقیقه مکالمه رایگان درون شهری با پرداخت ۲۰ هزار تومان

الف دانلود: مشترکان تهرانی از شروع شهریور باتوجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار و بر طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررارت در خصوص دستورالعمل هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت، می توانند با پرداخت 20 هزار تومان هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی، 4444 دقیقه مکالمه رایگان درون شهری یا به همان میزان مکالمات بین شهری و همراه دریافت نمایند.


به گزارش الف دانلود به نقل از ایسنا، محمد رضا بیدخام- مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران- با اشاره به این که تعرفه های مخابراتی ۱۲ سال تغییر نکرده است اظهار داشت: این طرح برای سایر مراکز استانها، ۱۵ هزار تومان و ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه رایگان و سایر شهرها، ۱۰ هزار تومان و ۲۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان اجرا شد. دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت در امتداد حداقل جبران هزینه نگهداری از خطوط تلفن ثابت است.
بیدخام اضافه کرد: خطوط مشتریان با هر مبلغ صورت حساب، در صورت عدم پرداخت در دو دوره متوالی قطع وحداقل اعتبار مکالمه مبلغ یک میلیون ریال یا میانگین سه دوره آخر برای کارکردهای بالاتر در نظر گرفته می شود و در صورت رسیدن به حد اعتبار توسط زیر سیستم اعتباری و هوشمند قطع می شود.
طبق اعلام شرکت مخابرات، وی اشاره کرد: پیامک صورتحساب برای تمامی مشتریان شهری ارسال می شود در صورتیکه برای مشتریان روستایی فقط برای صورت حساب هایی با بدهی بیش از ۵۰۰۰ تومان پیامک ارسال خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران همین طور اظهار داشت: در محاسبه هزینه های قبوض تلفن ثابت، طبق مقررات ۹ درصد ارزش افزوده لحاظ می شود.



1401/07/09
08:57:44
0.0 / 5
337
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , سیستم , شركت
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
الف دانلود