حاكمیت سایبری در خارج از كشور -۳۲۵

قانون جدید هند با نقدهای جعلی بازار آنلاین مقابله می کند

قانون جدید هند با نقدهای جعلی بازار آنلاین مقابله می کند

الف دانلود: هند مقابله با نقدهای جعلی مشتریان و رده بندی های تایید نشده کالاها و خدمات در پلت فرم های آنلاین را آغاز نموده تا دنیای تجارت آنلاین را ایمن تر و از گمراه شدن کاربران پیشگیری کند.


به گزارش الف دانلود به نقل از رویترز، در همین راستا دولت این کشور پیش نویس دستورالعملی را برای شرکت های مختلف از گوگل، فیسبوک، اینستاگرام و آمازون گرفته تا اپ های سفر و تحویل غذا تهیه کرده که بر طبق نقدهای کاربران محصولات و سرویس هایشان فعالیت می نمایند. نقدهای مثبت به فروش بیشتر و تمایل از طرف خریداران احتمالی منجر می شود. کارشناسان صنعتی و مشتریان از برخی شرکتها به سبب نمایش ندادن نقدهای منفی یا قبول رده بندی های جعلی انتقاد کرده اند که پروسه راستی آزمایی برای خریداران را مشکل تر می کند. طبق بیانیه وزارت امور مصرف کننده، غذا و توزیع عمومی هند، اداره امور مصرف کننده در ماه ژوئن ۲۰۲۲ میلادی تصمیم گرفت چهارچوبی برای کنترل نقدهای جعلی و فریبکارانه در زمینه تجارت الکترونیک بوجود آورد. البته جزییات کامل این پیشنهاد هنوز بطور علنی مطرح نشده است. روهیت کومار سینگ وزیر امور مصرف کننده غذا و توزیع عمومی در هند به خبرنگاران اظهار داشت: ما قصد تهدید و ارعاب نداریم. در درجه اول خواهان پیروی داوطلبانه از دستورالعمل هستیم. اگر متوجه شویم پروسه اشتباه همچنان درحال گسترش است احیانا دستورالعمل را الزامی نماییم. دفتر استانداردهای هند همخوانی با قوانین را ارزیابی می نماید. شرکت های آنلاین ادعا می کنند فرایندهای کنترل داخلی برای مقابله با نقدهای جعلی دارند اما هم اکنون نتوانسته اند از آن جلوگیری نمایند. اگر دستورالعمل لازم الاجرا شود، احتمالات شرکتها برای عملکردهای تجاری ناعادلانه، سرکوب کردن نقدهای منفی یا فعال سازی نقدهای جعلی با اقداماتی روبرو شوند.


منبع:

1401/09/01
21:58:35
0.0 / 5
377
تگهای خبر: آنلاین , استاندارد , الكترونیك , خدمات
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
الف دانلود