ارتش آمریكا از ربات های قاتل كروناویروس استفاده می نماید

ارتش آمریكا از ربات های قاتل كروناویروس استفاده می نماید

به گزارش الف دانلود ارتش آمریكا می خواهد از ربات های ˮقاتل كروناˮ استفاده نماید كه در عرض چند دقیقه پادگان ها و سطوح را ضدعفونی می كند.


به گزارش الف دانلود به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، ارتش آمریکا می خواهد از ربات های قاتل کروناویروس استفاده نماید که با استفاده از اشعه فرابنفش فضاهای بسته را ضدعفونی می کند.
این ربات خودران چهار چرخ دارد و می تواند جایگزین انسان ها شود و به جای چند روز، تنها در عرض چند ساعت محیط را ضدعفونی کند.
این فناوری می تواند در بیشتر از یک دقیقه، با استفاده از اشعه فرابنفش، سطوح با فاصله ۶۰ سانتی متر دورتر را ضدعفونی کند و نزدیک به ۱۱۰ وات اشعه بتاباند.


گرچه که متخصصان هنوز اثربخشی اشعه فرابنفش بر کروناویروس جدید را تعیین نکرده اند ولی ارتش آمریکا گفته که برای اطمینان از اثربخشی ربات، از دو برابر مقدار نیرویی استفاده می نماید که برای دیگر کروناویروس ها استفاده می شوند تا اطمینان حاصل شود که این ربات کروناویروس جدیدرا از بین می برد.
هم اکنون، حداقل ۱۵۰ پایگاه نظامی در سرتاسر آمریکا به کروناویروس آلوده شده اند. در این میان بیشتر از سه هزار عضو از نیروهای مسلح مبتلا به "کووید-۱۹" شده اند.
بدین سان در صورت اثربخش بودن، با استفاده از این ربات پادگان های ارتش آمریکا از وجود کروناویروس پاکسازی می شوند.






منبع:

1399/02/09
23:44:20
5.0 / 5
2139
تگهای خبر: فناوری
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
الف دانلود