مدیر عامل شركت پشتیبانی امور دام عنوان كرد

آرامش و تثبیت قیمتها با توزیع نهاده های مدت دار

آرامش و تثبیت قیمتها با توزیع نهاده های مدت دار

به گزارش الف دانلود، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ارزش ریالی نهاده های مدت دار عرضه شده را بیشتر از ۴۷ همت دانست و اظهار داشت که تابحال بیشتر از ۳۰ همت از این میزان وصول و مابقی هم در سررسید وصول خواهد شد همین مساله باعث آرامش در بازار نهاده های دامی خواهد شد.


به گزارش الف دانلود به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام، مدیر عامل شرکت اظهار داشت: در جهت استمرار تولید، پشتیبانی از تولید کنندگان، تنظیم بازار و تأمین پایدار و کافی نهاده های دامی، پیشگیری از التهاب احتمالی بازار و افزایش بی رویه قیمت کالاهای نهایی (گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ خوراکی) و جبران کسری بازار نهاده ها از آغاز سال ۱۴۰۲ تابحال مقدار یک میلیون و ۸۳۵ هزار تن ذرت دامی، یک میلیون و ۱۷۹ هزار تن جو دامی و ۱۲۲ هزار تن کنجاله سویا به صورت مدت دار در سامانه بازارگاه توسط شرکت پشتیبانی امور دام عرضه شده است.
حسین شیرزاد در ادامه اظهار داشت: از این میزان یک میلیون و ۵۱۴ هزار تن ذرت، ۹۲۷ هزار تن جو و ۱۰۲ هزار تن کنجاله سویا در سامانه بازارگاه از جانب تولید کنندگان خریداری شده است.
وی ضمن اشاره به این که ارزش ریالی نهاده های مدت دار عرضه شده بیشتر از ۴۷ همت است، اضافه کرد: تابحال بیشتر از ۳۰ همت از این میزان وصول و مابقی هم در سررسید وصول خواهد شد.
شیرزاد تصریح کرد: کل مطالبات سر رسید شده وصول نشده کمتر از یک درصد از حجم کل مطالبات بابت توزیع نهاده های مدت دار است. این امر باعث آرامش در بازار نهاده های دامی، افزایش تولید و تثبیت قیمتها در بازار محصولات پروتئینی شده است.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه اضافه کرد: در سالجاری ۳ کشتی به میزان ۱۷۴ هزار تن کنجاله سویا در راه حمل و ۲ کشتی دیگر به میزان ۱۲۵ هزار تن کنجاله سویا در مرحله بارگیری از کشور مبدا است، همینطور ۶ کشتی هم به میزان ۳۶۸ هزار تن در انتظار تخلیه و ۳ کشتی دیگر هم حامل کنجاله سویا در بندر امام خمینی (ره) به میزان ۱۹۳ هزار تن درحال تخلیه و بار گیری هستند.
او در آخر اظهار داشت: ۴ کشتی به میزان ۲۸۶ هزار تن ذرت دامی در بندر امام (ره) در انتظار تخلیه و ۶ کشتی به میزان ۲۹۳ هزار تن در بندر مذکور درحال بارگیری به استانهای کشور هستندد. همینطور ۵۵ هزار تن ذرت دامی در بنادر شمالی درحال بارگیری و حمل به استان های کشور و یک کشتی به میزان ۷۳ هزار تن در بندر شهید بهشتی چابهار درحال حمل به سایر استانها است.



1403/03/15
12:33:03
0.0 / 5
293
تگهای خبر: پشتیبان , شركت , محصولات
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
الف دانلود