شکایت کاربران از شبکه های ارتباطی افزوده شد اعلام پرتکرارترین شکایت

شکایت کاربران از شبکه های ارتباطی افزوده شد اعلام پرتکرارترین شکایت

به گزارش الف دانلود، طبق گزارش رگولاتوری در تابستان ۱۴۰۴، آمار وضعیت شکایت کاربران از حوزه ارتباطات سیر صعودی داشته است.


به گزارش الف دانلود به نقل از مهر؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) بتازگی در فصلنامه آماری فاکتورهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تابستان ۱۴۰۴ به بررسی تفصیلی و آماری وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور پرداخته است. گزارش مذکور وضعیت فاکتورهای مختلف کیفیت شبکه های ثابت و پهن باند را از جنبه های مختلف بصورت فصلی مورد بررسی قرار می دهد. طبق گزارش فصلنامه آماری فاکتورهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تابستان ۱۴۰۴، شکایات حوزه سیار و ثابت در سه ماهه دوم سالجاری، به ترتیب ۱۲ هزار و ۵۹۴ و ۱۷ هزار و ۲۵۴ مورد بوده است. به بیانی دیگر، حدود ۲۱ درصد از شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵، متعلق به حوزه سیار و ۲۸ درصد باقی مانده مربوط به حوزه ثابت بوده است. همین طور تعداد شکایات ثبت شده مشترکین پهن باند ثابت و سیار ۵۱ درصد بوده است.
در عین حال شکایات ثبت شده درباب شبکه های ارتباطی در تابستان ۱۴۰۴، نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش محسوسی یافته است و در مجموع، این آمار از بهار سال ۱۴۰۴ افزایش پیدا کرده است.

منبع:

1404/09/04
12:49:16
0.0 / 5
5
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , سازمان , فناوری
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

الف دانلود