سیزدهمین جلسه محاكمه اكبر طبری برگزار گردید

سیزدهمین جلسه محاكمه اكبر طبری برگزار گردید

به گزارش الف دانلود سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اكبر طبری و همدستانش برگزارشد.


به گزارش الف دانلود به نقل از مهر سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و همدستانش بامداد امروز برگزار گردید. سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم اکبر طبری و دیگر متهمان به ریاست قاضی بابایی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه قاضی بابایی از وکیل متهم علیزاده خواست در جایگاه قرار گیرد و پس از تفهیم افترا متهم علیزاده، از وکیل متهم خواست دفاعیات خویش را بیان کند.
وکیل متهم علیزاده اظهار داشت: نماینده دادستان در جلسات قبل گفتند که شعبه ۱۵ بازپرسی کانون پرونده های طبری است این در شرایطی است که موکل من مشتاق رسیدگی به پرونده های طبری نبود. وی درباره اینکه گفته شده پیش نویس قرار بازجو علیزاده در دست طبری بوده است، اضافه کرد: این مورد به موکل من ارتباطی ندارد. این وکیل تصریح کرد: در اواخر سال ۹۵ دو گزارش توسط سازمان اطلاعات سپاه و به فاصله ۴۵ روز به دادستانی داده می شود. گزارش اول درباره دانیال زاده و فریدون و گزارش دوم درباره ارتباط ناسالم دانیال زاده و طبری بوده است. این گزارش به موکل من ارجاع می شود. این وکیل افزود: بعد از بررسی برای متهم طبری قرار منع تعقیب صادر می شود و در این قرار برای دانیال زاده تصمیم گیری نشده است. وی افزود: دلیلی از گناهکاری موکل من در پرونده وجود ندارد. وکیل متهم علیزاده درباره افترا رشوه موکل خود اظهار داشت: دانیال زاده می گوید از رشوه ۳ میلیاردی اطلاع ندارد. زاهدیان هم تا ۶ ماه نسبت به این رقم اظهار بی اطلاعی کرده است. وی اظهار داشت: متهم در پرونده هایی که قرار منع تعقیب صادر گردیده است فقط طبری بوده است و حرفی از دانیال زاده و مشایخ نبوده است و طبری هم از خود دفاع کرده است. وکیل خطاب به رئیس دادگاه اظهار داشت: لطفاً وکیل دیگر هم صحبت کند. عبدالعلی محمدی یکی دیگر از وکلای متهم علیزاده اظهار داشت: لایحه را تقدیم دادگاه می کنم. این خبر تکمیل می شود…

1399/04/31
13:35:55
5.0 / 5
1567
تگهای خبر: سازمان
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
الف دانلود