برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی

برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی

الف دانلود: رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح مشترك پلیس راهور با تاكسیرانی و برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی آگاهی داد.



به گزارش الف دانلود به نقل از ایسنا سردار محمد حسین حمیدی بامداد امروز اجرای طرح گشت مشترک پلیس راهور فاتب با تاکسیرانی را اعلام نمود و اظهارکرد: این طرح بمنظور برخورد با مسافربرهای شخصی و تخلفات حوزه مسافربرها عملیاتی شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در جمع گشت های مشترک در محوطه ستاد پلیس راهور فاتب اظهار داشت: یکی از اشکالات ما در حوزه ترافیک حضور مسافربرهای شخصی در پایانه ها، معابر، میادین و.... است که این مسافربرها به حمل و جابجایی مسافران بطور غیر قانونی می پردازند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی هایی که بین پلیس راهور فاتب و سازمان تاکسیرانی صورت پذیرفت، طرح گشت مشترک بین این دو سازمان از امروز با جدیت و قوت آغاز شد و در این طرح با تخلفاتی که در حوزه حمل و نقل مسافر روی می دهد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس حمیدی ابراز امیدواری کرد که در این طرح با برخورد های قانونی که صورت می گیرد به روان سازی ترافیک کمک نماید و رضایتمندی شهروندان حاصل شود.





منبع:

1399/05/25
13:42:05
5.0 / 5
1326
تگهای خبر: سازمان
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
الف دانلود