انتقاد از اطلاعیه های برخی نواحی شهرداری برای برگزاری مراسم محرم

انتقاد از اطلاعیه های برخی نواحی شهرداری برای برگزاری مراسم محرم

الف دانلود: رئیس كمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران بااشاره به مرگ ده هزار تهرانی طی شش ماه اخیر بر اثر مبتلاشدن به كرونا از اطلاعیه های برخی نواحی شهرداری برای برگزاری مراسمات محرم انتقاد نمود.


به گزارش الف دانلود به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی بامداد امروز در تذکر قبل از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که همه ما از وضعیت شیوع اپیدمی کرونا در کشور و تهران مطلع هستیم، اظهار داشت: تا روز گذشته در ضمن شش ماه اخیر 10 هزار و 200 تهرانی به سبب مبتلاشدن به کرونا جان خودرا از دست دادند.
وی با بیان این که در روز جمعه یک کودک 8 ساله که پدر و مادرش پزشک بودند جان خودرا از دست داد اظهار داشت: این نشان میدهد که همه اقشار جامعه تحت تاثیر کرونا قرار دارند.
خداکرمی با اعلان اینکه همه شهروندان باید مراقب باشند به خصوص حالا که ایام عزاداری است، اشاره کرد: لازم است که شهروندان به مانند گذشته ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، سطوح و دست هایشان را مدام ضد عفونی کنند.
وی با بیان این که شهرداری دراین زمینه تکالیف زیادی دارد اظهار داشت: با آنکه سازمان زیباسازی و سایر سازمان های فرهنگی بیلبوردهای زیادی در سطح شهر اکران کردند اما شاهدیم بعضی از شهرداری های نواحی اطلاعیه برگزاری مراسمات کوچک صادر کرده اند که باید بگویم مردم عاشق حسین(ع) هستند و اگر صدای عزاداری بشوند، حتما جمع می شوند و بهتر است کل شهرداری سیاست «هر خانه - یک حسینیه» را دنبال کرده ودر سطح نواحی و مناطق نیز اطلاعیه های ستاد ملی و استانی کرونا نصب شود و به شکلی عمل نکنیم که در 24 محرم شاهد پیک سوم کرونا در کشور باشیم.




منبع:

1399/06/02
14:26:01
5.0 / 5
1089
تگهای خبر: سازمان
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
الف دانلود