رئیس كمیته امداد خبر داد

توزیع 100 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان نیازمند

توزیع 100 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان نیازمند

رئیس كمیته امداد از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر میان دانش آموزان تحت پوشش كمیته امداد اطلاع داد.



به گزارش الف دانلود به نقل از مهر، سیدمرتضی بختیاری در مراسم امضای تفاهم نامه با فروشگاه های رفاه برای کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: مسئولیت امداد با محوریت توانمندسازی همراه می باشد و بر مبنای سخنان مقام معظم رهبری توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت حرمت و اکرام نیازمندان باید مدنظر قرار گیرد.
وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۴۰ هزار یتیم در طرح اکرام تحت پوشش قرار دارند.
وی اظهار داشت: بر مبنای تفاهم نامه ای که با فروشگاه های زنجیره ای منعقد کرده ایم این شرکت ها وارد مرحله امدادرسانی می شوند که رعایت حرمت و تکریم نیازمندان در اولویت قرار خواهد داشت، اگر در جایی نیازمندی وجود داشته باشد و اتفاقی بیفتد امداد باید پاسخگو باشد و ما خادم آنها هستیم.
بختیاری با اشاره به اینکه بر مبنای تفاهم نامه امروز ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد، اظهار داشت: هم اکنون ۷۵۰ هزار دانش آموز داریم که ۲۲۵ هزار نفر آنها در معرض کنکور هستند و ۱۵ هزار نفر نخبه و دارای استعدادهای خاصی هستند.
وی در مورد جایگاه امداد در نظام اسلامی اظهار داشت: امداد بار مهربانی نظام اسلامی است و ما برای دو قشر از افراد تا آخر عمر وظیفه پشتیبانی از آنها را بر دوش داریم که یکی از آنها سالمندان و دیگری بیماران صعب العلاج هستند و مابقی افراد تحت پوشش باید توانمند شوند.
بختیاری اظهار داشت: خیری عنوان کرده شیر خشک نوزادان خانواده های نیازمند را تا زمانی که امداد اعلام نماید در اختیار آنها قرار می دهد.
وی درباره اشتغال نیازمندان اظهار داشت: در مرحله سوم ایران همدل پیشنهاد داده ایم استفاده از ظرفیت کمک رسانی سازمان ها و خیرین را به سمت اشتغال سوق دهیم که این اقدام مهمی است و اشتغال یکی از ارکان توانمندسازی است.


منبع:

1399/06/05
12:45:50
5.0 / 5
1158
تگهای خبر: پشتیبان , سازمان , شركت
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
الف دانلود