معاون استاندار تهران:

۷۰ درصد از مصوبات جلسات ستاد تسهیل استان تهران اجرایی شده است

۷۰ درصد از مصوبات جلسات ستاد تسهیل استان تهران اجرایی شده است

به گزارش الف دانلود از تهران معاون استاندار تهران اظهار داشت: همدلی و وحدت خوبی بین مدیران مجموعه استانداری و تصمیم گیرندگان جلسات ستاد تسهیل وجود دارد.


حشمت الله عسگری معاون هماهنگی عصر چهارشنبه ۲۶ شهریور در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشترک با ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار نمود: باتوجه به ضرورت سرعت بخشیدن به حل مشکلات واحدهای صنعتی، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت استانی در شهرستان های مختلف استان تهران برگزار می گردد که تا کنون خروجی این جلسات مطلوب بوده است.
وی اضافه کرد: با همراهی و تلاش بانکهای عامل و دستگاه های اجرایی، ۷۰ درصد از مصوبات جلسات ستاد تسهیل اجرایی شده و ۳۰ درصد باقی ماندهی مربوط به مشکلاتی است که در حوزه های مختلف در حال پیگیری است.
عسگری اظهار داشت: حجم پردازش و پیگیری پرونده ها در جلسات ستاد تسهیل بالا است و در هفته بیش از ۴ جلسه درباب مشکلات تولیدکنندگان تشکیل می شود و تمامی پرونده با سرعت دقت و کارشناسی بررسی می شود.
وی با اشاره به بحران اقتصادی ناشی از تحریم ها اظهار نمود: همه واقفیم که مسائل و مشکلاتی زیادی پیش پای تولید قرار دارد و تنگناهایی اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه، تولیدکنندگان را با چالش مواجه ساخته است.
معاون استاندار تهران تصریح کرد: با وجود دشمنی استکبار، تحریم هیچوقت نتوانسته تولیدکنندگان را به زانو درآورد و آنان با سعه صدر خصوصاً در روزهای انتشار ویروس کرونا، بیش از پیش مقاومت کردند تا تولید تعطیل نشود.
معاون استاندار تهران اشاره کرد: همدلی و وحدت خوبی بین مدیران مجموعه استانداری و تصمیم گیرندگان جلسات ستاد تسهیل وجود دارد و با دلسوزی پیگیر کارها هستند.
وی با اشاره به افزایش تقاضا برای استقرار در شهرک های صنعتی استان تهران اظهار داشت: ممکنست افرادی خواهان توسعه یا راه اندازی واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوده و درخواست زمین داشته باشند، ولی باید توجه داشت که دیگر زمینی برای واگذاری در شهرک های صنعتی وجود ندارد و خیلی از اراضی با نیت سوداگری در شهرک صنعتی به دست افراد سودجو خریداری و تصرف شده است.
وی بیان کرد: ما با قوت پیگیر تعیین تکلیف این زمین ها هستیم تا در اختیار افرادی واجد شرایط برای تولید قرار گیرد و اساسا با سوداگران برخورد قانونی می شود.




منبع:

1399/06/27
19:15:18
5.0 / 5
1049
تگهای خبر: دستگاه
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
الف دانلود