مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان:

وقوع 111 مورد حادثه و حریق در سمنان

وقوع 111 مورد حادثه و حریق در سمنان

به گزارش الف دانلود مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع ۱۱۱ مورد حریق و حادثه طی مهرماه سالجاری در شهر سمنان اطلاع داد و اظهار داشت: در مجموع این عملیات ها ۵۹ نفر نجات یافتند.



سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی سمنان در مهرماه سالجاری به ۱۱۱ مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند، اظهار داشت: در مجموع این عملیات ها طی ماه گذشته ۵۹ نفر (مرد و زن) نجات یافتند.
وی بابیان اینکه آتش نشانان ۴۵ مورد حوادث آتش سوزی را در مهرماه پوشش دادند، اضافه کرد: از این میزان بیشترین تعداد آن ۱۷ مورد آتش سوزی ساختمان های متروکه و ضایعات، ۹ مورد حریق وسایل نقلیه و هفت مورد حریق پارک ها و فضای سبز را به خود اختصاص می دهد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه ۶۶ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است، اظهار داشت: بیشترین آمار حوادث با ۳۱ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور و ۱۸ مورد گرفتن حیوانات موذی بوده است.
اسمعیل پور با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده است، در ادامه خاطرنشان کرد: این حریق ها و حوادث همگی توسط نیروی های عملیاتی آتش نشانی سمنان به خوبی پوشش داده شده است.
وی ضمن بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به یک هزار و ۷۲۸ تماس با سامانه ۱۲۵ پاسخ داده است، اضافه کرد: که از این میزان تماس با مجموع ۵۹ ساعت و هشت دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود آخر داده است.


منبع:

1399/08/07
23:32:22
5.0 / 5
770
تگهای خبر: خدمات , سازمان
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
الف دانلود