دبیر كل جمعیت هلال احمر:

توانمندی بانوان در اجتماع و در خانواده ستودنی است

توانمندی بانوان در اجتماع و در خانواده ستودنی است

به گزارش الف دانلود دبیر کل جمعیت هلال احمر اظهار داشت: توانمندی بانوان به قدری است که هم در صحنه اجتماع و هم در صحنه مدیریت خانواده توانسته اند منشا خدماتی باشند.



به گزارش الف دانلود به نقل از مهر، محمد حسن قوسیان مقدم در آئین نکوداشت مقام مادر و تجلیل از پرسنل خواهر هلال احمر استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور تعدادی از مسئولان هلال احمر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و دهه مبارک فجر اظهار نمود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بسیار مناسبی برقرار شد برای بانوان در کشور که بتوانند در صحنه های اجتماعی کارهای مناسبت تری را ارایه کنند.
قوسیان مقدم اضافه کرد: امروز بستری فراهم شده و از توان بانوان در مقام اجرائی بهره مند هستیم گرچه کارهایی را که در صحنه مدیریت خانواده انجام می دهند بسیار مهم تر و قوی تر و ارزشمندتر است.
وی افزود: توانمندی بانوان به قدری است که هم در صحنه اجتماع و هم در صحنه مدیریت خانواده توانسته اند منشأ خدماتی باشند و نامگذاری ولادت حضرت زهرا (س) بعنوان روز زن، نشان دهنده این نکته است که چه وظیفه خطیری بر عهده آنان گذاشته شده و همه مردان بزرگ روزی از دامن بانوان متولد و تربیت شدند که منشأ خیر و برکات بسیاری بوده است.
دبیر کل جمعیت هلال احمر در آخر از تلاش ها و زحمات همکاران خود در هلال احمر سراسر کشور قدردانی نمود و اظهار داشت: همت و تلاش نیروهای هلال احمر در کشور زبانزد است به خصوص داوطلبان که ایثارگرانه و بدون هیچ چشمداشت مادی با حداکثر توان خود در امتداد اهداف بشردوستانه جمعیت خدمت می کنند.


منبع:

1399/11/14
22:43:07
0.0 / 5
437
تگهای خبر: خدمات
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
الف دانلود