مدرسه زمستانه مالكیت فكری

مدرسه زمستانه مالكیت فكری

الف دانلود: مدرسه زمستانه «مالكیت فكری» توسط كانون پتنت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و با همكاری انستیتو پاستور ایران، انجام می شود.


به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این رویداد با هدف برگزاری آموزش حوزه مالكیت فكری و بطور خاص پتنت از ۳ تا ۵ اسفندماه سال جاری در محل انستیتو پاستور ایران انجام می شود. همین طور آشنایی مخاطبان با مالكیت فكری با تاكید بر ثبت اختراع، آشنایی با مفاهیم ثبت اختراع برای كسانی كه با این حوزه به صورت عملی دست وپنجه نرم می كنند نیز در این مدرسه دنبال می شود.
مخاطبان در این مدرسه پروسه ثبت اختراع را آموزش می بینند. معرفی و كار با موتور جستجوی Patent LENS، ساختار متن اختراع و شرایط نگارش پیش نویس متن، نحوه نگارش انواع ادعانامه همراه با مثال های عملی و روند ثبت اختراع داخلی و نحوه جستجوی پتنت های داخلی، بعضی از محورهای برگزاری مدرسه زمستانه مالكیت فكری است.
علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد از ۳ بهمن ماه تا ۱ اسفندماه سال جاری فرصت دارند. همین طور برای حضور دانشجویان تخفیف هایی در نظر گرفته شده است، برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت كانون پتنت معاونت علمی وفناوری https: //patentoffice.ir/ بازگشت كنند.



منبع:

1398/11/12
21:14:40
5.0 / 5
3741
تگهای خبر: سایت , فناوری
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
الف دانلود